Klubbar

Ja det var ju ett tag sedan vi sågs och min klubb har bytts ut flera gånger. Jag lämnade Water Mules. Efter det tror jag nog att jag bytte klubbar nästan varje dag. Men sedan hittade jag en klubb jag ville stanna i. Omega Bees. de lekte i silverglade byn en kväll. Jag var då klubblös när de frågade om jag ville vara med. Jag sa ja och där började en ny tid. Ägaren var Sofie Starcake. Men klubben höll inte lämge och upplöstes. Jag fortsatte som klubblös när Sofie tipsade om Cristal Knights. Det var Molly Pinkpwaw och Lily Longrock som lämnat deras klubb prime stars för att skapa en egen klubb. Jag ansökte och kom med. Jag hade det underbart i CK allt var fantastiskt men en dag upplöstes ck eftersom en av ägarna slutade spela sso. Vår kära Lily Longrock kom tillbaka och ck också. Vi hade det bra ett tag men Lily och Molly beslutade att flytta till server tre utan ck. Men ja vi återskapades på server 3 jag flyttade från server 2 till 3. Men när alla servrar öppnades flyttade hela ck till server 1 där vi är kvar än idag.
Cristal Knigjhts är värkligen min kära klubb som jag aldrig vill lämna. Nu blir det bilder
 
 Cristal Knights forever in my heart <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0