Nya american paint hästar!

Hej igen ledsen att detta kommer lite sent men har inte haft tid föratt blogga 
 
                             Häst 1
 
Denna häst ser väldigt detaljerad ut och jag gillar värkligen mönstret den har på baken den bakre delen av hästen. Ögon färgen är vädligt fin. Den har en svart man som passar bra med resten av hästen men. Den bruna färgen ä alldeles för mörk för min smak och prickarna i pannan ser smutsiga och gråa ut.  
 
3/5 inget jag kommer köpa.
 
Häst 2
 
 
Denna häst hade värkligen fina färger som passade tillsammans. Ögonen vär super fina också. Men i de storna vita fläckarna är det små bruna pricka. Jag tycker att det ser lite konstigt ut. Den är söt men iget för mig tyvärr. 
 
4/5
 
Häst 3
 
Asså *___*  Huvudet är så sött. Ögonen passar perfekt till färgen på pälsen. De små prickarna vid mulen är super föta och de är inte för vita häller. Mönstret på kroppen ser lite konstigt ut och kan vara lite likt en zebra men jag gillar värkligen denna häst. Jag älskar svarta och vita hästar och denna är super. Jag önskade mig en sådan här i quarter modellen och nu kom en. Många gillar inte den här på grund a mönstret men jag gillar den värkligen.
 
4.5/5  
 
Jag köpte faktiskt en mr nummer 3 fick följa med hem med namnet smokeeye riktigt snyggt enligt mig. Ett tack till Lily Longrock som hjälpte till med namnet :)

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0