mina hästar 2.0

Det var ju ett tag sedan jag bloggade. Senast jag bloggade hade jag 8 hästar nu har jag tappat räkningen. Detta kommer ta ett tag så ni får en del i taget
 
 
 
 
Emberriver är en valack i rassen jorvikiskt varmblod på 14 år. Han är perfekt för nybörjare samt mer erfarna ryttare. Emberriver är lugn i hantering samt ridning han gör alldid sitt bästa för ryttare. Han är båda bra med hundar och barn. Emberriver är mer inriktad i hoppning men är för det mästa bra i alla grenar. Emberriver är min starthäst som jag alltid kommer att behålla. Emberriver och jag har ett band som ingen kan bryta. Jag är hans soulrider ryttare och han är min soulrider häst. 
 
 
 
MoonSmash ((kallas månen)) En hingst på 7 år av rasen jorvikisk ponny. Han är en busig ponny som älskar att galoppera snappt. Han kan vara lite jobbig i hantering då han är väldigt sprallig. När vi kommer in på en dressyr bana blir han direkt slö och motvilllig. Han är svår för nybörjare och passar bättre för ryttare med mer kraft och mycket  tålamod. När man rider honom för första gången känns det hopplöst men ju mer tid man lägger ner på honom destu mer fäster man sig vid honom. 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0