Beata Skywatcher en nära vän

 
Beata 'beasås' 'blends' 'bea' Skywatcher
 
Å gud var ska jag börja. Man kan säga att Lily Shyforest har upptäckt jorvik sida vid sida med Beata. Vi har gjort så många uppdrag, stjärn jakter, utforskningar och utflykter tillsamanns. Vi delar på att vara rösterna ibland läser jag ibland hon. Vi är bästisar på sso och irl. Beasås fick mig till server två och fick in mig i Sky Tail. Vi gjorde allt tillsammans och ni kan läsa mer om våra äventyr på ssobeata.blogg.se Vi har haft flera klubbar tillsamans och det är beasås som får mig att äns orka gjöra hjärt uppdrag. Fast vi är nu på olika servrar och hon spelar inte så mycket längre men jag får in henne då och då. Vi spelar också mycket minecraft.
 
 
 
 
 det kommer komma fler inlägg om folk jag brukar spela med senare.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0