mina hästar

här kommer mina hätsar
 
här är emberriver! Emberriver är min starthäst så han betyder väldigt mycket för mig, han har varigt där hela tiden från starten.
 
här är moonsmash! Jag köpte Moonsmash för mina frörsta star coins som jag samlade i en månad så han är speciell!
 
det här är morningflower. när jag blev life time var det ett special erbjudande så jag fick 4000 star coins så jag köpte Morning flower för en del av pengarna
 
här är firejumper jag brukar kalla honnom fj XD. Jag köpte också FJ för mina life time pengar. OwO
det här är westshadow jag brukar kalla honnom westy =OwO= Westy är min trogna tävlings häst och han brukar oftast vara med i mina uppdrag!
det här northspirit ! Jag brukar inte använda honom så mycket längre men han änvänds ju ibland!
 
det här är autumnflame hon är ganska ny. när jag märkte henne blev jag helt kär och som tur var hade jag precis råd för att köpa henne! dock gillade jag inte hennes man så jag ändrde den :3.
det här är emeraldmagic är han inte bara för gullig! När jag såg att nordsvenskar skulle komma blev jag jätte glad dock var jag pank.. efter att nord svenskana hade kommit hade jag känat i hop typ 580 sc sen märkte jag att jag hade en värde kod man kunde få 300 sc av så jag tog ut värde koden och hade råd! jag skyndade mig till nordsvenskarna och jag blev kär!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0