Häst hovs avtryck

Hej jag har märkt en grej, att häst hovsavtrycket följer efter hästen åt samma holl som hästen går följer hov avtrycken efter, men förut gick hov avtrycken åt samma holl även fast hästen gick åt motsatt holl.
Om man går på vissa ställen kan ens hov avtryck bli jätte stora (jag fick en bild på det) Och en till grej att jag har aldrig rigtigt lagt märket till att det "sprutar" gräs när man går, jag tog lite bilder!
 
Hov av tryck
 
"jätte hov avtrycken"
 
gräs sprutningen
om du inte ser kan du gå in på din star stable online och kolla man ser bättre då ;)
 
 
Det var allt jag hade för nu men jag kanske lägger upp något senare 
 
- Lily Shyforest



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0