uppdatering

Har ni märkt den nya uppdateringen. Här kommer i alla fall lite bilder med text åvanför :)
 
KLUBBRUMMET
nu har det kommigt ett klubbrum där alla i samma klubb kan ha möten eller bara sitta och prata. Min klubbägare lät mig vara klubbledare för att få kunna tästa de funktionerna som fanns för klubb ledare och klubb ägare i salen.
 
det finns också nya grejer i klubbinfo
 
Nya hästar i valedale ;)
Det har kommint nya bedårande hästar till valedale
 
ponny nr 1. Jag är inte personligen så "kär" i oranga (fux??) färgade hästar men jag moste medge att denna häst är söt!
 
Ponny nr 2
Jag bara älskar denna ponny den är helt perfekt. som ni vet sparar jag till en arab men efter det ska denna sötnos stå i mitt stall
 
Arab
En fin arab men jag gillar inte färgen så speciellt mycket och jag tycker int att den passar till hästen. Men den är fortfarande lite söt :3
 
Jag glömde att fota men om ni tittar på eran karta kan ni nu se att de dinodalen är utmarkerad!
 
Hoppas ni gillar allt nytt det gör i alla fall jag :3 
 
vi ses 
 
-Lily Shyforest



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

skyforest

En blogg om livet för två tjejer på häst spelet StarStableOnline!

RSS 2.0